تکرار رمز موفقیت است.

روز بیست و سوم از چالش 200 روز با 200 نقل قول

کاری که هر روز انجام می‌دهید مهم‌تر از کاری است که گاهی انجام می‌دهید.

ام جی دی مارکو

اگر به مراحل رشد یک گیاه نگاه کنیم می‌بینیم از زمانی که بذر گیاه در دل خاک کاشته می‌شود تا زمانی که یک درخت نومند می‌شود هر روز به نور آفتاب نیازمند است. اگر این تکرار هر روز نور نباشد اصلا گیاه نمی‌تواند رشد کند.در این میان استثناهایی هم وجود دارد که برای گیاه ضرری نخواهد داشت. غیر از رشد گیاه، خودمان نیز از ابتدای تولد تا به الان یکسری کارها را با تمرین و تکرار آموخته‌ایم. اگر این تکرارها نبود نمی‌توانستیم غذا بخوریم، حرف بزنیم، راه برویم و خیلی دیگر از کارهایی که امروز می‌توانیم انجام دهیم.

تکرار رمز موفقیت است.

وقتی کودک هستیم و می‌خواهیم راه رفتن را بیاموزیم، آن‌قدر تکرار می‌کنیم تا اینکه موفق می‌شویم بدون کمک دیگران راه برویم. اما چه می‌شود که برخی دوچرخه سواری را بلد نیستیم؟

کسی که هدفش یادگیری دوچرخه‌سواری است هر روز تمرین می‌کند زیرا برایش مهم است و بدین صورت می‌تواند مهارتش را بالا ببرد. اما کسی که تمرین روزانه نداشته‌باشد هرگز نمی‌تواند در سوار شدن بر دوچرخه موفق شود.

در رسیدن به موفقیت و اهدافمان آنچه بسیار اهمیت دارد تداوم و تکرار است. ما با تکرار کردن هر روزه کار می‌توانیم به موفیت برسیم. تکرار را به گونه‌ای می‌توان تکنیک رسیدن به موفقیت دانست.

زمانی که کاری را تکرار می‌کنیم به ناخودآگاهمان هشدار می‌دهیم که ما در انجام آن کار مصمم هستیم.

سخن آخر

برای اینکه به هدفمان برسیم باید کارهایی را که لازمه موفقیتمان است تکرار کنیم. فرقی نمی‌کند آن کار چیست، کوچک است یا بزرگ، ساده است یا پیچیده، مهم تکرار آن است.

 

کاری که هر روز انجام می‌دهید مهم‌تر از کاری است که گاهی انجام می‌دهید. ام جی دی مارکو
به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *